جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محفل قرآنی بانوان

حوزه/ مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری ۳۲ دوره آموزشی در رشته قرائت به صورت غیر حضوری ویژه خواهران خبر داد و گفت: ۷۰۶ قرآن‌آموز در این دوره‌ها شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  خانم جعفری با بیان اینکه هم‌زمان با شیوع بیماری کرونا کلاس‌های آموزشی مرکز قرآن و حدیث در رشته‌های قرآن و معارف اسلامی به صورت غیر حضوری با استفاده از بستر پیام رسان ایرانی ایتا در حال برگزاری است، گفت: شیوع بیماری کرونا نتوانسته موجب تعطیلی فعالیت‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث شود.

وی افزود: دوره‌های آموزشی غیر حضوری مرکز مانند دوره‌های حضوری در سه گروه سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در حال برگزاری است.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث با تأکید بر اینکه در حال حاضر در گروه سنی کودک در رشته قرائت هشت دوره با حضور ۲۱۴ نفر در حال برگزاری است، تصریح کرد: برای نوجوانان نیز در رشته قرائت سه دوره با حضور ۷۵ نفر برگزار می‌شود.

جعفری ادامه داد: در گروه سنی جوان و بزرگسال ۲۱ دوره با حضور ۴۱۷ شرکت کننده به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود که آزمون این دوره‌ها همزمان با روزهای پایانی خردادماه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در مجموع در حال حاضر ۳۲ دوره قرآنی در رشته قرائت با ۷۰۶ قرآن آموز به صورت غیر حضوری با استفاده از بستر ایتا از سوی واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث برگزار می‌شود که حضور بانوان در این دوره‌ها می‌تواند نقش مهمی در گسترش فرهنگ قرآن محوری در جامعه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha