پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نقد علی

حوزه/ حجت الاسلام نقدعلی از بی‌صداقتی مسئولان سخن گفت و بیان داشت: امروز مردم آگاهند ولی متأسفانه صداقت را از مسئولان نمی بینند و نمی شنوند و از سوی دیگر در رسانه ها نگرش مسئولان به گونه ای دیگر است و این دوگانگی سم مهلک است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی شب گذشته در مراسم معارفه فرماندار خمینی شهر، اظهار کرد: جایگاه داده شده به مسئولان، عرصه خدمت به مردم است، بنابراین ظواهر نباید موجب غفلت مسئولان شود.

وی گفت: حضرت علی (ع) در نهج البلاغه فرموده است «روزی می رسد که مردم تو را همانگونه قضاوت می کنند که فرمانداران پیش از تو را قضاوت کرده اند و خداوند صلاح بندگان و خوبی خوبان را بر زبان بندگان جاری می کند».

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس تصریح کرد: مسئولان باید مراقب اعمال خود باشند؛ مسئولیت یک فرصت است تا بتوان با خدمت کردن باری از دوش مردم برداشت.

وی هشدار داد: جایگاه داده شده به مسئول عرصه خدمت رسانی به مردم و جامعه است و آیین معرفی و تودیع ها نباید مدیران را فریفته کند، ظواهر و جلوی دوربین رفتن ها نباید باعث غفلت مسئولان از خدمت شود.

حجت الاسلام نقدعلی از بی صداقتی مسئولان سخن گفت و افزود: امروز مردم آگاهند ولی متأسفانه صداقت را از مسئولان نمی بینند و نمی شوند و از سوی دیگر در رسانه ها نگرش مسئولان به گونه ای دیگر است و این دوگانگی سم مهلک است.

وی تأکید کرد: نماینده در دو عرصه قانون گذاری در مجلس و عرصه عملکرد نظارت بر ادارات وظیفه تکلیف و دخالت دارد و دفتر نماینده پذیرای درخواست‌ها و نظرات دستگاه های شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید با مردم روراست باشیم و با صداقت عمل کنیم؛ باید بتوانیم کارهایی که بر زمین مانده به سرانجام برسانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha