چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: تاکنون در حوزه آب‌رسانی در کشور ما قدم‌های بسیار بلندی برداشته شده است و از این پس با ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری باید این خدمات از نظر کمّی و کیفی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در آئین افتتاح طرح بهبود کیفیت آب آشامیدنی روستای ینگه قلعه شهرستان بجنورد، اظهار کرد: یکی از طرح‌هایی که اجرایی شده و می‌تواند منشأ برکات فراوانی شود ادغام و یکپارچه‌سازی آبفای شهری و روستایی است که اکنون با یکدیگر همسو شده‌اند.

وی افزود: این ادغام برکاتی دارد از جمله اینکه قبلاً امکان وصل کردن آب شهری به روستاها وجود نداشت اما با این یکپارچه‌سازی، امکان بهره‌مندی روستاییان اطراف و مجاور از آب شهری میسر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: با اجرای این طرح روستاهای مجاور شهرها از آب استاندارد بهره‌مند می‌شوند و امید می‌رود به‌زودی همه روستاهای مجاور شهرها از آب سالم و گوارا بهره‌مند شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: تاکنون در حوزه آب‌رسانی در کشور ما قدم‌های بسیار بلندی برداشته شده است و از این پس با ادغام آب و فاضلاب روستایی و شهری باید این خدمات از نظر کمّی و کیفی افزایش یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha