جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اسماعیل شاکر - امام جمعه اردکان

حوزه/امام جمعه اردکان در یادداشتی نوشت: فرقه وهابیت نه‌ تنها با شیعه بلکه با همه مسلمانان سر ناسازگاری دارد و اگر الآن هم بتوانند و قدرتشان برسد، نه‌تنها جان، بلکه تمام آثار اهل‌بیت و مقدسات ما را نیز از بین خواهند برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر اردکانی امام جمعه اردکان با تسلیت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع در یادداشتی نوشت: یکی از حقوق امامان به گردن ما زیارت قبور آن هاست، زیارت قبور اهل‌بیت (علیهم‌السلام) باعث ازدیاد، همچنین تثبیت محبت به آن‌ها می‌شود.

عربستان و آل سعود پرورشگاه وهابیون و مروج فکر سلفی گری شده اند که مخالف اسلام حقیقی و قرآن و اهل‌بیت است.

 وهابیت مانند یک غده چرکین و سرطانی در دنیای اسلام، علیه اسلام و مسلمانان خیانت می‌کند؛ از جمله خیانت‌های آن‌ها و دلیل بر حق نبودن شان این است که با تبلیغات زیاد به سراغ عوام می‌روند و از بحث و مناظره با علما و بزرگان ما خودداری می‌کنند.

 امروز وهابیون حامی ظالمان و با مستکبران هم‌کاسه شده‌اند؛ به‌جای حمایت از مظلومانی مانند مردم یمن و فلسطین و سوریه طرف ظالمان را گرفته‌اند و از فرقه‌های منحرف و اهل کشتار و ترور حمایت می‌کنند.

وهابیون و آل سعود فقط اسم اسلام را یدک می‌کشند و با معارف پیامبر و قرآن کریم بیگانه اند.

فرقه وهابیت نه‌ تنها با شیعه بلکه با همه مسلمانان سر ناسازگاری دارد و اگر الآن هم بتوانند و قدرتشان برسد، نه‌تنها جان ما بلکه تمام آثار اهل‌بیت و مقدسات ما را نیز از بین خواهند برد.

ما باید در برابر توطئه وهابیت هوشیار باشیم و باورها و اعتقادات خود را با مطالعه و تفکر تقویت کنیم و با وحدت خود اعلام کنیم که وهابیون نه شیعه هستند و نه سنی، بلکه فرقه‌ای بدعت‌گذار و دشمن اهل‌بیت(علیهم‌السلام) هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha