پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی:

حوزه / نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع بیکاری و مبارزه با فساد و رانت‌خواری خواسته‌ مردم از نمایندگان مجلس در دوره یازدهم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس یازدهم در گام اول باید از درون خودش شروع کند و در ادامه با وضع قوانین و نظارت‌های سخت‌گیرانه اجازه ندهد عده‌ای سودجو و رانت‌خوار به اموال مردم دست‌اندازی کنند.

وی به اولویت‌های مجلس یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: به نظر من اولویت مجلس یازدهم باید اولویت مردم باشد و باید ببیند درد مردم چیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کیا ابراز داشت: مردم از بیکاری، فساد، مشکلات معیشتی و رانت‌خواری گلایه دارند و باید به این خواسته مردم به‌صورت عملی پاسخ داده شود.

وی بابیان این‌که درد مردم فقر نیست، بلکه تبعیض است، اضافه کرد: باید به این مهم پرداخته شود که چرا عدالت رعایت نمی‌شود و در برخی از مواقع این بی‌عدالتی را برخی از خواص رقم می‌زنند که با آن‌ها به‌صورت جدی باید برخورد شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به مردم باید در دستور کار قرار بگیرد و این کار جز با شفافیت و مبارزه با رانت محقق نمی‌شود.

وی افزود: شفافیت در واردات باید در دستور کار باشد و باید مردم بدانند که چه کسانی صنعت را به حاشیه برده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کیا تأکید کرد: این‌ها می‌تواند اولویت‌های اصلی مجلس یازدهم باشد و در کنار این اولویت‌ها باید حذف قوانین ناکارآمد نیز به‌صورت جدی دنبال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha