جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 903341
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۸
تصاویر /   آیین تجلیل از خادمان پویش ملی علی یاوران استان همدان

حوزه / دبیر قرارگاه امام رضایی‌ها گفت: همان طور که دوستان هیئتی در این ایام خوش درخشیدند، باید خود را آماده فتح خرمشهر ها در آینده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حاج حسین یکتا در ارتباط ویدئویی با برگزار کنندگان تجلیل از خادمان پویش ملی علی یاوران استان همدان، اظهار داشت: در این ایام اقدامات بسیار خوبی توسط مردم و نیروهای جهادی صورت گرفت که باید از همه آنها تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا همه مردم برای رفع مشکلات به میدان آمدند، ابراز داشت: در این روزها پرستاران زیادی را دیدیم که حضور در دوران دفاع مقدس و جبهه را آرزو خود می دانستند و امروز به عنوان مدافعان سلامت لباس رزم گان پزشکی بر تن کرده بودند.

یکتا این حضور مردمی را نشان دهنده یک لجستیک بزرگ دانست و گفت: همه مواکبی که در ایام اربعین حضور داشتند، در این روزها با همان ظرفیت و توان در امداد رسانی و خدمت به مردم در حال تلاش بودند.

وی با بیان اینکه جلوه اصلی تمدن نوین اسلامی در ایران نمود پیدا کرد، خاطر نشان کرد: همان طور که در دوران جنگ مردم عادی به پناهگاه ها می رفتند و رزمندگان در جبهه حضور داشتند، امروز نیز فعالان عرصه مبارزه با کرونا در شب هایی که مردم در منازل خود خواب بودند، در خیابان ها و بیمارستان ها در حال خدمت رسانی و فعالیت بودند.

این فعال فرهنگی با اشاره به اتفاقات پیش آمده در آمریکا، بیان کرد: این اتفاقات نشان از شکستن و افول آمریکا است که به برکت خون حاج قاسم شاهد آن هستیم و قطعا این اتفاقات کلیدی برای فتح بیت المقدس می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه هیئتی ها باید از ظرفیت های به وجود آمده به بهترین نحو استفاده کنند، ابراز کرد: همان طور که دوستان هیئتی در این ایام خوش درخشیدند باید خود را آماده فتح خرمشهر ها در آینده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha