سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: باید دلیل این همه دشمنی با انقلاب اسلامی را خوب شناخت و بدانیم که تا زمانی که جمهوری اسلامی وجود دارد، دشمنی ها پا برجا خواهد بود.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی امروز در نشستی که به مناسبت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲، در مدرسه سفیران هدایت بیجار برگزار شد، اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد را باید کلیدی ترین و مهمترین عامل وحدت ملت ایران علیه نظام ستم شاهی عنوان کرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: در ۱۵ خرداد ۴۲ چهره سفاک رژیم پهلوی برای همه آشکار شد و از همان روز شمارش معکوس سرنگونی رژیم پهلوی سرعت گرفت.

این استاد حوزوی عنوان کرد: با وجود تمام عوامل موجود برای ایجاد انقلاب در ایران، بی شک نقش امام خمینی (ره) روحانیون و حوزویان غیرقابل انکار است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه به تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اصلی ترین و مهمترین وجه بارز انقلاب اسلامی که آن را از سایر انقلابها جدا می کند، پویایی آن می باشد.

وی تصریح کرد: معمولا هر انقلابی بعد از مدت زمانی دچار اضمحلال و چنددستگی و در نهایت تضعیف می شود، ولی انقلاب اسلامی عکس این را نشان داد و روز به روز می بینیم که  قوی تر، جهانی تر و محبوب تر می شود، لذا دلیل این همه دشمنی با انقلاب اسلامی را باید خوب شناخت و باید بدانیم که تا زمانی که جمهوری اسلامی وجود دارد، دشمنی معاندان و براندازان داخلی و خارجی نیز پا برجا خواهد بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان کرد: دشمن در طول ۴ دهه اخیر دست به هر توطئه و دسیسه ای زده است که انقلاب را تضعیف و حتی سرنگون کند و در سالهای اخیر این تلاش های مذبوحانه جدی تر و بیشتر از قبل شده است، لذا همه جامعه باید در برابر این دشمنی ها هوشیار و با بصیرت رفتار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha