جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سروستانی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری ۷۴۰ جلسه خانگی قرآن کریم در ماه رمضان در راستای شعار هر خانه ایرانی یک مرکز دینی و قرآنی خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، امروز در جمع خبرنگاران ر از برگزاری ۷۴۰ جلسه خانگی قرآن کریم در ماه رمضان در راستای شعار «هر خانه ایرانی یک مرکز دینی و قرآنی» خبر داد و گفت: محور برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان تأکید بر در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همکاری با ستاد ملی کرونا و حضور فعالانه جامعه قرآنی به‌ ویژه تشکل‌های قرآنی در عرصه فضای مجازی بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: برنامه ملی سازمان دارالقرآن الکریم پویش ملی «هر خانه ایرانی یک مرکز دینی و قرآنی» است که این اداره کل نیز، همین سیاست را در استان اجرا کرد.

وی، ترغیب عموم مردم به استفاده از فرصت در خانه ماندن برای انس خانوادگی با قرآن و تلاوت آن در ماه مبارک رمضان دانست و افزود: در اجرای این پویش مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان بوشهر نیز با ما همکاری کردند.

حجت‌الاسلام سروستانی اظهار کرد: در همین راستا با محوریت مرکز قرآنی اعم از اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت، مؤسسات، تشکل‌ها و خانه‌های قرآنی ۷۴۰ جلسه قرآنی توسط مراکز قرآنی در ماه مبارک رمضان بر قرار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ۱۰ خرداد ۹۹ گفت: جلسات خانگی قرآنی کریم به‌عنوان محور فعالیت قرآنی در ماه رمضان بوده است؛ در این جلسات، پدر و مادر در کنار اعضاء خانواده هر شب یک جزء قرآن کریم را تلاوت می‌کردند و در کنار آن برنامه های جانبی مانند نقاشی با مضامین قرآنی و بیان قصه های قرآنی توسط والدین برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha