جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در دیدار فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع) گفت: سپاه و ارتش، آمریکا را به زانو درآورده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین اظهار کرد: زمانی مرزهای انقلاب اسلامی به مدرسه فیضیه محدود بود اما به برکت انقلاب اسلامی مرزهای انقلاب در کشورهای اسلامی توسعه یافته است.

وی تصریح کرد: در حالی که امام خمینی(ره) با یاران اندکی قیام و نهضت را آغاز کرد اما با عنایت‌های الهی انقلاب به پیروزی رسید و امروز شاهدیم فرزندان امام خمینی(ره) در قالب نیروهای سپاه و ارتش از هیچ تهدیدی هراس ندارند و آمریکا را به زانو در آورده اند.

امام جمعه قزوین با تسلیت ایام رحلت جانگداز امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، یادی از قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ کرد و یادآور شد: امام راحل با یاران اندکی که داشتند در سال ۱۳۴۲ قیام کردند و این آغاز در نهایت به سقوط رژیم پهلوی منجر شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: در ۱۵ خرداد ۱۳۵۴ در حالی که شاه تلاش می‌کرد امام خمینی(ره) را با تبعید و حذف نام ایشان در اخبار و کتاب‌ها، به فراموشی بسپارد اما طلبه‌های فیضیه قیام کردند و شعار حمایت از امام خمینی(ره) سردادند و در نهایت با سرکوب رژیم مواجه شدند.

وی افزود: اما به برکت همان رشادت‌ها و تلاش‌های طلبه‌ها امروز شاهدیم مرزهای فیضیه گسترش یافته و جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی در حال مبارزه با دشمنان و استکبار آمریکایی و اسرائیلی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ضمن تبریک مجدد به سرهنگ حیدری و تقدیر از خدمات سرهنگ شیخ‌حسنی فرمانده پیشین ناحیه امام حسن(ع) گفت: ان‌شاءالله همه نیروهای انقلابی با تلاش و پشتکار بیش از پیش، گره‌ها و مشکلات کشور را باز خواهند کرد و در این مسیر باید دست‌گیر یکدیگر باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha