جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دسته عزاداری خادمان حرم حضرت معصومه (س) در روز شهادت امام هشتم(ع)

حوزه/ کبوتر دل خادمان، جلد صحن و بارگاه کریمه اهل‌بیت(س) است. نیازی به دام و دانه نیست، اشتیاق آن‌ها برای حضور دوباره در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها و خدمت به زائران خواهر خورشید هشتم، فراتر از اشتیاق و چیزی‌ست هم ردیف احتیاج.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سلب توفیق زیارت از زائران، برای خادمان افتخاری درگاه بانوی کرامت دشواری دیگری بهمراه داشت، چه عذابی بالاتر از این؟ خادمی که زندگی‌اش گره خورده بود به نوکری خواهر خورشید هشتم، بیش از ۷۰ روز تنها دلخوشی‌اش سلامی بغض آلود شد از دور به امید روزی که دوباره فرصت سیراب شدن از آن چشمه جوشان کرم و به آغوش کشیدن ضریح مطهر مهیا شود.

اگرچه خادمان افتخاری حضرت معصومه سلام‌الله علیها روزهای سخت و تلخ دوری از معشوق هم بی‌کار نبودند و همواره در طرح‌های اطعام فقرا و توزیع افطاری در میان مردم هجران کشیده فعال بودند و اگرچه ختم قرآن‌های فراوانی به نیت رسیدن عاشقان به معشوق گرفته شد، اما کام تلخ این عاشقان جز بوسه بر ضریح مطهر بانوی کرامت شرین نخواهد شد.

کبوتر دل خادمان افتخاری جلد صحن و درگاه بانوی کریمه اهل‌بیت(س) است. نیازی به دام و دانه نیست، اشتیاق خادمان افتخاری برای حضور دوباره در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها و خدمت به زائران خواهر خورشید هشتم، فراتر از اشتیاق و چیزی‌ست هم ردیف احتیاج.

حالا که این روزها باتوجه به رعایت بهداشت توسط مردم شهرهای کشور و به ویژه مردم انقلابی قم، وضعیت کشور و این شهر رو به بهبودی رفته و چندروزی‌ست صحن و بارگاه قدسی اخت الرضا علیه‌السلام رو به سوی زائران باز است، این عاشقان همیشگی کریمه اهل‌بیت(س)، پروانه‌وار در انتظار بازگشایی ضریح مشعشع و ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها هستند.

خاطرات خدمت در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها برای خادمان افتخاری این بانوی بهشتی، همواره جزو بهترین لحظات زندگی این خادمین است، چه بسا رفع کامل محدودیت‌های خدمت‌رسانی به زائران توسط خدام افتخاری و نیز بازگشایی کامل حرم مطهر بانوی کرامت، شیرینی بخش خاطره دیگری باشد.

خادم کریمه اهل بیت(س)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha