جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار یعقوب سلیمانی

حوزه/ سردار سلیمانی گفت: به هر جهت یکی از بسترهایی که می تواند در دوران کرونا و پساکرونا در زمینه ترویج اندیشه های امام خمینی(س) مؤثر باشد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، سردار یعقوب سلیمانی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا که بیش از سه ماه هست جمهوری اسلامی ایران و جهان را در بر گرفته و درگیر خودش کرده، سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام با این ایام همزمان شده و متفاوت از سال های گذشته برگزار می شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج یادآور شد: ۴۰ سال است که ما تحت ظلم، محاصره اقتصادی و تحریم هستیم و مشکلات زیادی از سوی غرب و حتی کشورهای منطقه متوجه جمهوری اسلامی می شود. ولی تا یاد، نام، مشی و امام هست و مقام معظم رهبری که در تداوم راه امام کار را دنبال می کند، یقینا علی رغم همه مشکلات، نه تنها انقلاب متوقف نمی شود بلکه رو به رشد است و پیش روندگی داشته ایم. اگر امروز جمهوری اسلامی در مقابله با کرونا هم موفق عمل کرده، نشأت گرفته از تفکر و اندیشه امام است.

وی گفت: قرارگاه شهید فهمیده و مجموعه سپاه استانی با توجه به تغییر رویکردی که شده، در موضوع سالگرد حضرت امام با نگاه به فضای مجازی کارگروه فرهنگی را در سراسر کشور راه اندازی کرده و در بخش های مختلف با استفاده از کارهای هنری و فرهنگی به ترویج اندیشه و تفکر حضرت امام می پردازد.

سردار سلیمانی افزود: امسال در واقع سیره و نحوه زندگی حضرت امام و به طور برجسته وصیت نامه ایشان مورد توجه و در سراسر کشور مورد مسابقه قرار گرفته است تا جوانان و نوجوانانی که امام را ندیده اند با اندیشه و تفکر امام آشنایی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه کمیته های فرهنگی قرارگاه شهید فهمیده در سراسر کشور فعال هستند، ادامه داد: در جلسات تصویری که داشته ایم به ما اعلام کرده اند بستر و زمینه آماده شده که در مناطق و شهرهای سفید از نظر کرونا بزرگداشت امام خمینی(س) با حضور جمعیت، و البته رعایت پروتکل های بهداشتی، در مساجد و یا جاهای پیش بینی شده برگزار شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در خصوص استفاده از فضای مجازی در این دوران گفت: چون سر و کار ما با مردم است، باید این بستر را فراهم کنیم. به هر جهت یکی از بسترهایی که می تواند در دوران کرونا و پساکرونا در زمینه ترویج اندیشه های امام خمینی(س) مؤثر باشد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است. قطعا باید ساز و کار این موضوع اندیشیده و فرهنگ سازی انجام و زیرساخت های لازم برای تسهیل ارتباط فراهم شود تا بتوانیم نتیجه گیری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha