جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیر ستاد امر به معروف فارس

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با تأکید بر اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر باید جدی گرفته شود، گفت: آموزش امربه‌معروف خانواده‌ها راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جلسه ستاد دبیران امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس عصر امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

سلیمان مهدوی دبیر ستاد امربه‌معروف استان فارس نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر باید جدی گرفته شود، اظهار داشت: آموزش امربه‌معروف خانواده‌ها راه‌اندازی شود.

وی با تصریح اینکه اگر امربه‌معروف انجام نشود اشرار حاکم خواهند شد، اضافه کرد: احیای امربه‌معروف کار اصلی است، اکنون در میدان جنگ حضور داریم که باید برای حضور در میدان جنگ رزمنده را آماده کنیم، سیاست ستاد نیز بر همین اساس است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس خاطرنشان کرد: چشم‌انداز ستاد امربه‌معروف سیاست‌گذاری در عرصه اجتماعی است که به‌نوعی امربه‌معروف منزلت اجتماعی پیدا کند.

وی از راه‌اندازی نرم افزار ستاد امربه‌معروف در سطح استان خبر داد و گفت: در این نرم افزار دبیران امربه‌معروف می‌توانند به مرکز استان گزارش دهند.

مهدوی خاطرنشان کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر مردم به دولت و دولت‌به‌دولت نخستین برنامه ستاد بوده که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha