جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 903543
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
حجت الاسلام و المسلمین سید رحیم توکل

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین توکل بابیان این‌که هیچ شخصی جامعیت رهبر انقلاب را ندارد، گفت: ایشان به‌صورت مدبرانه و با بصیرت تمام جای خالی امام خمینی (ره) را پر کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب، اظهار داشت: علامه امینی تعبیری در خصوص امام خمینی (ره) دارد و می‌گوید که او در اسلام ذوب‌شده  است ، در واقع امام چنین شخصیتی داشتند.

وی ادامه داد: جنگ با ظالم، یاری مظلوم، از دشمن غافل نبودن، مبارزه با فقر، مبارزه با فساد و برقرار عدالت از جمله باورها و اعتقادات امام بود که به‌خوبی در مدتی که به‌عنوان ولی‌فقیه زمام امور کشور را در اختیار داشتند در عرصه‌ای داخلی و خارجی آن را پیاده کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل تأکید کرد: در زمان پهلوی ایران وابسته به خارج بود و این برای مردم و امام امت قابل‌قبول نبود و علاوه بر این شاهد چپاول اموال ملت بودیم که با انقلاب خمینی دست بیگانگان قطع شد.

وی با بیان این‌که امام برای خداوند قیام کرد و خداوند نیز ایشان را یاری نمود، تصریح کرد: ایشان در دل‌ها انقلاب کرد و یک ملت به ندایش لبیک گفتند و به خیابان‌ها ریختند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل افزود: راز و نیاز و نماز شب‌های امام هیچ‌گاه ترک نشد و به‌طورکلی ابعاد زندگی ایشان در همه زمینه‌ها بسیار وسیع است.

وی به انتخاب رهبر انقلاب به‌عنوان ولی‌فقیه بعد از رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب به‌صورت مدبرانه و با بصیرت تمام جای خالی امام خمینی (ره) را پر کردند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: هیچ شخصی جامعیت رهبر انقلاب را ندارد و یقیناً دست حضرت مهدی (عج) به یاری امام خامنه‌ای آمده است تا توانسته به این شکل کشور را در عرصه بین‌الملل در درجه اقتدار قرار بدهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha