چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 903565
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
سهیل اسعد

حوزه/ اندیشمند آرژانتینی با اشاره به تأثیر حرکت امام خمینی(ره) بر مظلومان و مستضعفان جهان گفت: امام خمینی(ره) دین و معنویت را به عنوان نقطه قوت انقلاب اسلامی مطرح و بر آن تأکید داشتند و عقیده شان این بود که باید آزادی و استقلال را با تعریف اسلامی به کل جهانیان معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر سهیل اسعد، عصر دوشنبه در همایش مجازی «نهضت عاشورا در اندیشه امام خمینی(ره)» که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، با اشاره به تأثیر حرکت امام خمینی(ره) بر مظلومان و مستضعفان جهان اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک مسأله جدید در معادلات بین المللی به وجود آوردند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) دین و معنویت را به عنوان نقطه قوت انقلاب اسلامی مطرح و بر آن تأکید داشتند و عقیده شان این بود که باید آزادی و استقلال را با تعریف اسلامی به کل جهانیان معرفی کنیم.

سهیل اسعد تصریح کرد: حرکت امام خمینی(ره) در حقیقت ایجاد یک خط سومی در ساحت های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به نام جمهوری اسلامی بود که هیچ وابستگی به شرق و غرب عالم نداشته باشد.

این اندیشمند آرژانتینی با بیان این که عدم وابستگی به حکومت های دنیا از دستاوردهای انقلاب اسلامی محسوب می‌ شود، گفت: همین مسائل نقطه امیدی در قلوب مستضعفان عالم به وجود آورده و این امیدواری همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha