جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم معصومه جعفرنیا معاون فرهنگی مدرسه علمیه نرجس یزد

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(س) یزد، ایمان و اعتقاد راسخ امام خمینی(ره) و استفاده از نیروهای جوان در صحنه انقلاب را از جمله عوامل مهم در پیروزی انقلاب دانست.

به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، خانم  معصومه جعفرنیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، با گرامیداشت و تسلیت رحلت جانگداز امام خمینی(ره) درباره پیروزی امام در انقلاب و به ثمر نشستن زحمات ایشان، گفت: امام خمینی(ره) که در زهد و تقوا نظیری ندارد، با تکیه بر الطاف الهی و کمترین امکانات، حکومت فاسدی که بیش از دو هزار و پانصد سال قدرت داشت را ساقط کرد.

وی از عوامل پیروزی در انقلاب که امام آن ها را رقم زد پرده برداشت و بیان کرد: اعتقاد راسخ و الگوپذیری از سیره معصومین(ع) و ایجاد همبستگی دینی، اعتقادی و سیاسی توسط امام، مهمترین اسرار این پیروزی است.

جعفرنیا در ادامه به نقش امام خمینی(ره) در بیداری اسلامی پرداخت و اظهار کرد: ایشان با ایمان و اعتقاد راسخ، رهبری مردم ایران را بر عهده گرفته و چراغی در دل مسلمانان جهان روشن کردند تا به سوی تغییر در نظام کشورداری خود بپردازند البته ویژگی های شخصیتی امام و فرستادن نیروهای جوان در صحنه انقلاب از جمله عوامل مهم دیگر در این پیروزی است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزد، به جایگاه والای ایشان در بین جوانان پرداخت و افزود: جوانان امروز امام خمینی(ره) را ندیدند ولی با مطالعه، تحصیل و بیان آثار ایشان به الگوگیری از این شخصیت وارسته پرداخته و این ویژگی جوانان انقلابی امروز است که البته فقط مخصوص جوانان ایرانی نبوده و همه جوانان در سراسر جهان به الگوگیری از ایشان می پردازند.

وی، رحلت امام خمینی(ره) را برای همگان تاسف بار خواند و  اظهار کرد: عالم تشیع از فقدان چنین شخصیتی متأسف است ولی در سایه رهبری امام خامنه ای، به اهداف خود خواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha