جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: وظیفه علاقه‌مندان خط امام(ره) این است که اجازه ندهند حقایق تحریف شود و انقلاب را با چهره زیبا در مقابل نسل جوان قرار دهند تا برکات آن را درست بشناسند.

حجت‌الاسلام علی قابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره)، گفت: خداوند وجود شریف امام خمینی(ره) را به مردم ما عطا کرده و ایشان در زمانه‌ای واقع شد که زمینه قبولی دعوت ایشان در مردم فراهم شده بود و آمادگی انقلاب در جامعه دیده می‌شد.  

امام جمعه موقت قزوین با اشاره بر اعتقادات عمیق امام راحل، افزود: امام(ره) در مسیرشان دارای عزمی قوی و خستگی ناپذیر بود. ایشان بارها گفتند در جریانات مختلف دست خدا پشتیبان ما بود و ما آن را مشاهده کردیم و اکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می‌فرمایند: «همچنان این دست همراه ما است».

امام جمعه موقت قزوین عنوان کرد: دشمنان امروز از روی کینه توزی در تلاشند، چهره واقعی انقلاب را برای آیندگان و نسل جوان مخدوش جلوه دهند.  

حجت‌الاسلام قابل اظهار کرد: عده‌ای هم در داخل مذاکره و سازش با دشمن و کاخ‌نشینی را ترویج می‌کنند، در حالی که امام خمینی(ره) ‌فرمودند «من یک تار موی کوخ‌نشینان را به کاخ‌نشینان نمی‌دهم».

وی تاکید کرد: وظیفه علاقه‌مندان به خط امام(ره) این است که اجازه ندهند حقایق این انقلاب تحریف شود و انقلاب را با چهره زیبا در مقابل نسل جوان قرار دهند تا برکات آن را درست بشناسند.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha