جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 903683
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
امام خمینی

حوزه/ مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، ۱۴ خرداد رأس ساعت ۱۹ در مسجد امام خمینی (ره) قزوین و گرامی داشت شهدای ۱۵ خرداد، روز پنجشنبه ساعت ۱۹ در امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، غلامحسن شهسواری، سه شنبه ۱۳ خرداد، در جلسه ستاد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین، ضمن تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، گفت: ما باید مراسم بزرگداشت امام (ره) را هر ساله بزرگتر  و با شکوهتر برگزار کنیم تا به جهانیان ثابت کنیم که هنوز بر سر باورهای خود ایستاده ایم.  

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، ۱۴ خرداد رأس ساعت ۱۹ در مسجد امام خمینی (ره) قزوین و گرامی داشت شهدای ۱۵ خرداد، روز پنجشنبه ساعت ۱۹ در امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار می شود.  

امام راحل محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست

حجت الاسلام حسن شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین هم در این جلسه گفت: با اینکه امام بزرگوار در ماه های اول زندگی از نعمت پدر و در شانزده سالگی از نعمت مادر بزرگوارشان محروم شدند، اما هیچ یک از این رنج ها و سوگ ها نه تنها در روحیه ایشان اثر منفی نگذاشت، بلکه او را انسانی کار آزموده و ورزیده با روحی مستقل و استوار بار آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) وحدت را همواره عامل دستیابی به قدرت و تفرقه را سبب سستی پایه دیانت و شکست تلقی می کرد.  

وی ادامه داد: امام راحل انقلاب اسلامی را محدود به مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ندانسته و هدف آن را رهایی تمام مظلومان و مستضعفان از چنگال ستمگران و استعمارگران عالم عنوان می کردند.  

حجت الاسلام شجاعی مهر عنوان کرد: امروز ما باید شاکر باشیم که در کشوری زندگی می کنیم که آزادی و امنیت حرف نخست را می زنند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha