جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیاهپوش شدن حرم امام رضا ع

حوزه/ مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد رحلت امام خمینی(ره) مجموعه ای از محصولات فرهنگی اداره تولیدات ویژه سالروز رحلت امام خمینی(ره) در حرم رضوی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، جواد هاشمی، مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی، ضمن تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی  آستان قدس رضوی در راستای تبیین اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی معمار کبیر انقلاب اسلامی یک سری محصولات فرهنگی تدارک دیده است که همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) در بین زائرین و مجاورین امام مهربانی‌ها توزیع خواهد شد.

وی افزود: چاپ کتاب «قرآن در سبک زندگی روح‌الله» توسط انتشارات معاونت تبلیغات است به تیراژ ۳۰۰۰ نسخه، تهیه ویژه نامه کبوتران حرم ویژه ارتحال حضرت امام‌(ره) به تیراژ ۳۰۰۰ نسخه و معرفی کتاب‌هایی مرتبط با امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد در ذیل مراسم و برنامه‌های رسمی حرم مطهر رضوی از جمله اقداماتی است که به منظور بزگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی برگزاری مسابقه «عبد صالح‌» ویژه مخاطبین جوان و عموم را از دیگر برنامه‌های اجرایی در سالروز رحلت امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در طول سال مسابقات فرهنگی مختلفی با موضوعات متنوع و با رویکرد ایجاد زمینه رقابت علمی، سرگرمی و آموزشی طراحی و اجرا می‌شود که مسابقه «عبد صالح» بخشی از اقدامات این اداره است.

وی افزود: بهره‌مندی از مجموعه‌ مراسم حرم مطهر رضوی از طریق سایت رسمی اداره تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی به آدرس archive.razavi.ir امکان‌پذیر است.

یاد آور می‌شود؛ به مناسبت‌های مختلف، محصولات فرهنگی در قالب‌های متنوع از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تهیه و در بین زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha