چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: ظیفه همه ما این است که در جهت تجلیل از امام و شهدا حرکت کنیم و از ولایت فقیه که امروز در شخصیت رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای تبلور یافته و سرمنشأ خیر و برکت برای کشورهای اسلامی است، حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) که در سالن اجتماعات استانداری قزوین و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، گفت: زمانی آمریکایی ها با طرح هایی مثل کاپیتولاسیون ملت ایران را تحقیر می کردند، اما قیام امام عظیم الشأن بساط آنها را جمع کرد.

وی افزود: ترویج سبک زندگی قرآنی از برکات نهضت امام خمینی(ره) بود که نباید هیچگاه فراموش شود.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: امام خمینی(ره) شخصیت سیاسی منحصر به فردی بودند و ویژگی های شخصی بی نظیر ایشان مثل دین داری، بصیرت، توجه ویژه به نیازمندان سبب شد تا یاد و نام ایشان در دل ایرانیان و همه آزادگان جهان زنده باشد و امروز دنیا انقلاب ما را به نام امام خمینی(ره) می شناسد.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) جهان را در شرایط ویژه ای مدیریت کردند و به خوبی پایه های اسلام را محکم کرده و قرآن را در زندگی ما به جریان انداختند.

نماینده ولی فقیه در قزوین عنوان کرد: وقتی فریاد حضرت امام خمینی(ره) جهانی شد، همه تحت تأثیر پیام و اندیشه های ایشان قرار گرفتند و جبهه جدیدی مبتنی بر اندیشه های ناب اسلامی شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به اینکه نهضت حضرت امام خمینی(ره) و شکل گیری انقلاب اسلامی مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد شد، بیان کرد: وظیفه همه ما این است که در جهت تجلیل از امام و شهدا حرکت کنیم و از ولایت فقیه که امروز در شخصیت رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای تبلور یافته و سرمنشأ خیر و برکت برای کشورهای اسلامی است، حمایت کنیم تا در عصر غیبت بتوانیم در مقابل توطئه های دشمنان اسلام و مسلمین سربلند و پیروز شویم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    0 0
    آیت‌الله سیّدعلی خامنه‌ای گفت: باید تحول‌خواهی را به فِعلیّت برسانیم.