پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام خمینی(ره) به بهترین نحو ممکن کشور را اداره کردند، گفت: ایران اسلامی با مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری سیاست ها و معادلات آمریکا در سراسر جهان را با چالش جدی مواجه کرده است.

حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد ۴۲، گفت: امام خمینی(ره) با رهبری نهضت عظیم انقلاب اسلامی توانستند اسلام ناب را در جهان زنده کنند.

وی با بیان این که متأسفانه تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دین تنها در مسائل فردی خلاصه می شد، افزود: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب، دین را به صحنه اجتماع آورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایران با تکیه بر ارزش های دینی و اسلامی امروز در دنیا عزتی وصف ناپذیر دارد، خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی، بر پایه دین و مفاهیم اسلامی به دست آمده است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که امام خمینی(ره) با پایه گذاری یک حکومت دینی همه دنیا را مبهوت خود کرد، ادامه داد: امام راحل با دستان خالی و تنها با تکیه بر قدرت لایزال الهی و پشتوانه مردمی توانست بسیاری از معادلات جهانی را تغییر دهد.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی(ره) ساری، وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل را چراغی روشن برای رسیدن به سعادت و رستگاری دانست و خاطرنشان کرد: این منشور ارزشمند بهترین الگو برای مسئولان جهت تقویت انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در سایه رهبری مرجعی عالیقدر به قدرتی بلامنازع در جهان تبدیل شده است، گفت: خبرگان ملت پس از ارتحال امام خمینی(ره) در انتخابی هوشمندانه دشمنان انقلاب را ناکام گذاشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری پس از ارتحال امام خمینی(ره) به بهترین نحو ممکن کشور را اداره کردند، افزود: ایران اسلامی با مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری سیاست ها و معادلات آمریکا در سراسر جهان را با چالش جدی مواجه کرده است.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که مقام معظم رهبری امروز همان مسیری که امام راحل آغاز کردند را ادامه می دهند، گفت: در سایه مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی در جهان به یک گفتمان غالب تبدیل شده است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تأکید براین که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از گفتمان امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: مراکز حوزوی و دانشگاهی باید بیش از پیش نسبت به تبیین اندیشه های ناب امام راحل در جامعه تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha