پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه فیروز آباد

حوزه/ امام جمعه فیروزآباد استان فارس، امام خمینی(ره) را طلوع بی غروب دانست و گفت: حضرت امام(ره) غروب نکرده چراکه که تمام فعالیت های مقام معظم رهبری در تداوم طلوع امام راحل است.

حجت الاسلام سید عزیز الله هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به سالروز رحلت حضرت امام(ره) اظهار داشت: در چهل سال پس از انقلاب گام های بسیاری در راستای موفیقت نظام مقدس اسلامی برداشته شده است.

وی، امام خمینی(ره) را طلوع بی غروب دانست و اضافه کرد: حضرت امام(ره) غروب نکرده است، چراکه که تمام فعالیت های مقام معظم رهبری در تداوم طلوع امام راحل است.

امام جمعه فیروزآباد به برکات انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون به جایی رسیده است که ماهواره به فضا ارسال کرده و با کشور های برتر دنیا رقابت می کند؛ همه این ها به برکت امام راحل و شهدا است.

حجت الاسلام هاشمی زاده تاکید کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید قدم های محکم تر و مهمتری نسبت به گام نخست برداریم، چراکه اکنون دشمنان انقلاب سیر نزولی پیدا کرده و ما باید سیر صعودی پیدا کنیم.

وی افزود: قبل از انقلاب هیچگونه امکاناتی در کردستان، سیستان و بلوچستان، بنادر و مناطق محروم وجود نداشت، اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی امکانات در تمام شهرها وجود دارد.

امام جمعه فیروزآباد در پایان گفت: امیدواریم با انسجامی که میان مردم و مسئولان است، در گام دوم بتوانیم گام های موثرتری از نظر علمی، فرهنگی و سیاسی برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha