پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جمالی

حوزه/ مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد با حضور اقشار مردم و مسئولین و با رعایت دستورالعمل بهداشتی، در مسجد امیرالمومنین(ع) بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، شامگاه سه شنبه با حضور اقشار مردم و مسئولین و با رعایت دستورالعمل بهداشتی، در مسجد امیرالمومنین (ع) بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی در این مراسم ضمن تسلیت ارتحال امام(ره) و گرامی داشت قیام ۱۵ خرداد، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب حضرت امام بود و ما نمی توانیم بین مکتب امام(ره) و مقام معظم رهبری تفکیک و تفاوتی قائل شویم.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهر افزود: مکتب حضرت امام(ره) مکتب مقاومت است، مقاومت، پایمردی و ایستادن در مقابل هرچیزی که رنگ و بوی به غیر از رنگ و بوی خدا دارد.

وی اظهار کرد: حضرت امام(ره) به ما یاد دادند در مسیر تکلیف ذره ای در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عقب نشینی نکنیم.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه مکتب مقاومت مولد است، بیان داشت: مولد یعنی کسی مثل خودمان را ایجاد و تربیت کنیم و شهدا این گونه بودند، کسانی که در جبهه مقاومت هستند خداوند محبت آنها را در قلوب مردم قرار می دهد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: شهید عاشوری در عین حالی که می دانست ترور می شود، ولی مقاومت کرد و ایستاد و الان برای جوانان و اقشار مردم الگو است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مردم اسلامی درباره بوشهر، گفت: مقاومت در استان بوشهر فرهنگ شده است که این موضوع خیلی مهم است و باید این جمله را با آب طلا در ورودی بوشهر نوشته شود.

حجت الاسلام جمالی افرود: چون مردم ما قدر حضرت امام(ره) را دانستند و ۱۵ خرداد جان خود را نثار ایشان کردند، خداوند متعال به شکرانه این قدردانی، ما را به وجود رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای متنعم کرد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این مراسم، عبدالله محبوبی به قرائت قرآن پرداخت و حمیدرضا فاریابی مداح اهل بیت (ع) مدیحه سرایی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha