سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان با معاون تبلیغ حوزه های علمیه

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی، با تقدیر از اقدامات معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، گفت: این مجموعه اقدامات بسیار مطلوبی را در خوزستان و حتی در سطح کشور انجام داده که جا دارد از نشاط و پویایی آن تشکر کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، به همراه جمعی از معاونان خود در جریان سفر به قم و نشست با مدیر و معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، با حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه، مدیر حوزه علمیه خوزستان، گزارشی از فعالیت‌های معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان همچون «روند اقدامات صورت گرفته در طرح هجرت» و همچنین «استقبال بسیار گسترده آموزش‌وپرورش، معلمان و والدین دانش آموزان از مدارس امین خوزستان»، ارائه کرد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی، در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه معاونت تبلیغ استان خوزستان، اظهارداشت: این مجموعه بسیار اقدامات بسیار مطلوبی را حتی در سطح کشوری انجام داده که جا دارد از نشاط و پویایی این معاونت تقدیر و تشکر کنم.

لازم به ذکر است، از مصوبات مهم این جلسه می‌توان به صدور مجوز «ارائه ۵ واحد آموزشی فرهنگیان در خوزستان» اشاره کرد و این بدان معناست؛ طلابی که در آزمون آموزش‌وپرورش قبول شده و بناست که معلم رسمی شوند، به جای اینکه در دانشگاه فرهنگیان قم درس بخوانند، می‌توانند در پردیس فرهنگیان حوزوی خوزستان ادامه تحصیل دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha