پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام فرشاد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرشاد با تأکید بر اینکه ۱۴ خرداد فرصتی برای تبیین شخصیت حضرت امام(ره) است، گفت: بازنگری در زندگی و همچنین سیره زندگی حضرت امام(ره) باید برای مردم به‌درستی تبیین شود تا در دوران مختلف نسل‌های جوان باشخصیت بزرگ امام آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، شب گذشته مراسم سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی فرشاد، استاد حوزه و دانشگاه، در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد.

وی در این مراسم با اشاره به اینکه رحلت حضرت امام خمینی(ره) یکی از اتفاقات ناگوار و جانسوز تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: انتخاب امام خامنه‌ای به‌عنوان نایبی شایسته و فقیهی بصیر سبب شد که انقلاب اسلامی در مسیر حق خود حرکت کند.

استاد حوزه با تأکید بر اینکه ۱۴ خرداد فرصتی برای تبیین شخصیت حضرت امام(ره) است، اضافه کرد: بازنگری در زندگی و همچنین سیره زندگی حضرت امام(ره) باید برای مردم به‌درستی تبیین شود تا در دوران مختلف نسل‌های جوان باشخصیت بزرگ امام آشنا شوند.

فرشاد بابیان اینکه مبانی فکری حضرت امام(ره) باید مطالعه شود، خاطرنشان کرد: امام راحل در دوران زندگیشان تنها به رضایت خدای متعال فکر می‌کردند و توجهی به رضایت شخص نداشتند.

وی در پایان تصریح کرد: تکلیف محوری حضرت امام سبب شد که ایشان در تاریخ به یک چهره ماندگار تبدیل شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha