سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جبهه عمل اسلامی لبنان

حوزه/ جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای قانون تحریم های ظالمانه آمریکا که تمامی اقشار سوریه را هدف قرار داده و بر حامیان اقتصادی، سیاسی، امنیتی و نظامی آن به ویژه ایران، روسیه، چین تأثیر می گذارد را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه ای قانون تحریم های ظالمانه آمریکا "قیصر" که تمامی اقشار سوریه را هدف قرار داده و بر حامیان اقتصادی، سیاسی، امنیتی و نظامی آن به ویژه ایران، روسیه، چین و غیر آن تأثیر می گذارد را محکوم کرد.

این جبهه با بیان اینکه این قانون ناعادلانه و مغرضانه توسط مجلس سنای آمریکا در سال ۲۰۱۹ به تصویب رسیده و دونالد ترامپ آن را امضا کرده است، افزود: هدف از این قانون فشاری بر سوریه و هم پیمانان آن برای تسلیم در برابر شرایط و دیکته های آمریکا است.

عمل اسلامی به نژادپرستی کینه توزانه آمریکا علیه تمامی ملت ها و نژاد ها به ویژه قتل وحشیانه "جورج فلوید" شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست افسر سفید پوست پلیس، اشاره کرد و گفت: این اقدامات ادعا های آمریکا و دولت آن و دم زدن آن از آزادی، دموکراسی و انسانیت را تکذیب کرده و به صراحت و آشکارا نقض می کند؛ چرا که این دولت انسانیت را تنها به خاطر رنگ، گرایش و تفاوت آن به قتل می رساند.

جبهه عمل اسلامی تصریح کرد: آنچه امروز در آمریکا  اتفاق می افتد، آغاز فروپاشی استکبار و خودکامگی دولت شیطانی و فریبکار آمریکا است و دیر یا زود کاخ سفید بر سر صاحبان و ساکنان آن ویران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha