سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ علمای لبنان گفتد: تدام حملات رژیم صهیونیستی به لبنان، بر ضرورت مقاومت و سلاح آن تأکید دارد؛ این در حالی است که برخی احمق ها - اگر نگوییم مزدوران _ خواستار خلع سلح مقاومت هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای گفت: آمریکایی به سرزمینی آمدند که در آن سرخپوستان زندگی می کردند، آنگاه آنها را با کشتار دسته جمعی نابود کرده و حکومت طاغوتی خود را برپا نمودند و صهیونیست ها نیز یک گروه افراطی هستند که از نقاط مختلف جهان آمده و ملت فلسطین را از سرزمین خود بیرون رانده و مرتکب جنایت هایی شدند که در تاریخ وحشیانه تر از آن ثبت نشده است.

این تجمع ادامه داد: پلیس آمریکا یک جوان را به دلیل اینکه پوستش سیاه است با نژادپرستی می کشد و پلیس رژیم صهیونیستی یک جوان معلول را به قتل می رساند؛ هر دو این اقدام بیانگر این است که ریشه هر دو یکی است و آن دو شیطان بزرگ و کوچک هستند.

تجمع علمای مسلمان در بخش دیگر بیانیه استمرار دشمن صهیونیستی در نقض مرز های هوایی لبنان را محکوم کرد و گفت: هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین دشمن بر فراز دامنه های غربی کوه جبل الشیخ و منطقه راشیا الوادی به پرواز در آمده است. این اقدام بر ضرورت مقاومت و سلاح آن تأکید دارد؛ این در حالی است که برخی احمق ها - اگر نگوییم مزدوران- بدون احساس غرور ملّی و بدون توجه به وطن و سلامت اراضی، آسمان و آب های آن، خواستار خلع سلح مقاومت هستند.

 علمای لبنان با بیان اینکه خون "رشید کرامی" هرگز ضایع نخواهد شد و قصاص عادلانه باید در حق عامل ترور وی اجرا شود، گفتند: عامل ترور فردی شناخته شده بوده و بخشش او بی ارزش است. ما معتقدیم که حکم تاریخ برای اینان کافی است و ما برای مقابله با دعوت به تسلیم در برابر دشمن صهیونیستی که برخی خواهان آن هستند، بسیار نیازمند امثال "رشید کرامی" هستیم.

تجمع علما با با اشاره به اینکه هیچ کس غیر از فلسطینی ها در چگونگی مدیریت اماکن مقدسه حق ندارد و این مسئله هیچ ارتباطی با رژیم صهیونیستی ندارد، اقدام رژیم اسرائیل را در ترور یک جوان معلول و یک جوان دیگر را محکوم کرد و گفت: چرا سازمان های حقوق بشر نسبت به این اقدامات جنایتکارانه علیه انسان و انسانیت واکنشی نشان نمی دهند؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha