سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
رکنی حسینی

حوزه/ امام جمعه بردخون استان بوشهر، تنها راه نجات کشور را حرکت در مسیر ولایت و رهبری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی، امروز در آیین سالگرد ارتحال امام(ره) در مسجد جامع بردخون استان بوشهر، اظهار داشت: حضرت امام(ره) همواره با صبرو پایداری از سد مشکلات عبور می‌کردند.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه امام خمینی(ره) درس استقامت و پایداری را در مکتب پیامبر اسلام(ص)  آموخت، افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی مانند پیامبر اکرم، سختی‌ها و ناملایمات را تحمل کرد که ثمره آن پیروزی اسلام و بیداری آزادگان در جهان است.

وی اضافه کرد: آن پیر فرزانه در برابر سختی‌ها ایستاد و دست از رسالت و انجام وظیفه برنداشت و هیچگاه در مقابل دشمن نترسید و تسلیم محض خدا بود.

حجت الاسلام رکنی‌حسینی با تجلیل از هدایت مقام معظم رهبری ابراز داشت: حضرت امام شاگردان زیادی تربیت کرد که مقام معظم رهبری یکی از شاگردان وارسته ایشان بود و حال که ۳۰ سال از ارتحال امام می‌گذرد و دنیا فکر می‌کرد وضع کشور دگرگون می‌شود و ایران کانون جنگ داخلی خواهد شد، چنین نشد و ایران همچنان بر محور ولایت می‌چرخد.

امام جمعه بردخون با اشاره به اینکه تنها راه نجات کشور، حرکت در مسیر ولایت و رهبری است، گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی مدیون رهبری‌های مقام معظم رهبری است و دشمن در ۳۰ سال گذشته هرچه تلاش کرد، نتوانست از سد آهنین ولایت عبور کند.

وی، رمز پیشرفت و موفقیت نظام اسلامی را اتحاد مردم دانست و افزود: اگر ملت در سایه درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری با هم متحد و منسجم باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند به کشور آسیب وارد کند، زیرا در عمر انقلاب اسلامی توطئه‌های زیادی وجود داشت، اما با حضور مردم و رهبری معظم خنثی شد.

حجت الاسلام رکنی‌حسینی، استقلال و آزادی را هدیه ارزشمند امام به مردم خواند و اضافه کرد: مردم مانند دوران جنگ تحمیلی در همه عرصه‌ها حاضر بوده‌اند و روی پای خودبودن را تمرین کرده‌اند و پیامشان به دنیا این بوده که نمی‌خواهیم وابسته باشیم.

امام جمعه بردخون ادامه داد: اختلافات مانند موریانه، انقلاب و نظام اسلامی را از درون متلاشی و نابود می‌کند، اما مردم ثابت کرده‌اند دست از آرمان‌های خود برنمی‌دارند و تا همیشه در مسیر امام و رهبری حرکت می‌کنند و با همه مشکلات و موانع از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

انتهای پیام
در این مراسم که تعدادی از مسئولان و اقشار مختلف حضور داشتند و به دلیل شرایط کرونایی با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می‌شد با مرثیه‌خوانی حمزه واعظ مداح اهلبیت(ع) به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha