جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
13990314000351_Test_PhotoN.jpg

حوزه/ جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مناطق محروم خوزستان به اهواز آمده و ضمن بازدید از وضعیت مناطق محروم با مردم حاشیه‌نشین گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، برای بازدید از وضعیت مناطق محروم خوزستان، به اهواز آمدند.

در این سفر نمایندگانی از شهرهای سمنان، تهران، اردکان و تبریز حضورداشته و ضمن بررسی میدانی مشکلات مناطق محروم، با مردم حاشیه‌نشین اهواز گفتگو کردند.

مجتبی یوسفی، پیرامون حضور جمعی از نمایندگان مجلس در خوزستان، گفت: تمام تلاش نمایندگان مردم خوزستان در مجلس، کمک به حل مشکلات استان و پیگیری این مسائل است.

همچنین علی خضریان، نماینده مردم تهران در مجلس، پس از بازدید از منطقه غیزانیه، گفت: دور شدن مسئولین از مردم، دلیل وضعیت فعلی مناطق محروم از جمله غیزانیه است! وقتی مسئولی زیر باد کولر نشسته است، معلوم است که مشکل مردم حل نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، پس از بازدید نمایندگان مجلس از مناطق حاشیه‌ای اهواز، دیداری با استاندار و دیگر مسئولان استانی داشتند که در آن، انتقاداتی نسبت به عملکرد مجموعه مدیریتی استان مطرح شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha