پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماز جمعه

حوزه/ نماز جمعه این هفته در شهرستان‌های چالدران، شوط، شاهین‌دژ و کشاورز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه بر اساس اطلاعیه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نماز جمعه این هفته در برخی از شهرستان‌های استان اقامه خواهد شد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
باسمه تعالی

مردم شریف و خداجوی استان آذربایجان‌غربی

ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای تمامی مردم عزیز، ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد را تسلیت گفته و به استحضار می‌رسانیم طبق اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان، با عنایت و لطف الهی شهرستان‌های شوط، چالدران، شاهین دژ و کشاورز در وضعیت سفید بوده و آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه 16 خرداد ماه ۱۳۹۹ تنها در این شهرستان‌ها اقامه خواهد شد.

لازم بذکر است، طبق روال هفته‌های گذشته اقامه نماز جمعه در مرکز استان و سایر شهرستان‌های آذربایجان غربی برای حفظ سلامتی مردم عزیز و حصول اطمینان از وضعیت سفید در استان برگزار نخواهد شد .

ضمن قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، از شما مردم مؤمن می‌خواهیم ، برای ریشه کن شدن کامل این ویروس دست تضرع و توسل به درگاه ربوبی برداشه و همگی از خداوند متعال بخواهیم  تا زمینه سلامتی و امنیت کامل را فراهم نموده ،تا  شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه و جماعت در کشور عزیز اسلامی و استان آذربایجان غربی باشیم.

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه
انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha