پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
15 خرداد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله تصریح کرد: با گذشت این همه سال مردم هنوز در حمایت از ولایت فقیه و انقلاب تا پای جان ایستاده اند و این رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم ام البنین السادات میرعرب به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام 15 خرداد در سخنرانی خود برای طلاب،  بیان کرد: اشاره امام به نیمه خرداد در واقع اشاره به قیام خونین 15 خرداد است، به این معنا که اگر قرار به فرج و گشایش است باید ریشه آن را در نیمه خرداد جستجو کرد؛ حضرت امام معتقد بودند که بذر نهضت اسلامی در 15 خرداد کاشته شده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه سال ها از آن قیام می گذرد، ولی ملت ایران محکم و استوار برای محقق شدن اهداف شهدای آن روز ایستادند، چه مبارزات آن زمان و یا ایستادگی های الان مردم ایران همگی بیانگر بصیرت و دانش آنان است.

وی افزود: این دانش افزایی را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هستیم؛ این رهنمودها آنچنان مردم را در دفاع از آرمان های انقلاب راسخ و مقاوم کرده که لحظه ای در حمایت از ولایت فقیه تردید نمی کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) کلاله اظهار کرد: با گذشت این همه سال مردم هنوز در حمایت از ولایت فقیه و انقلاب تا پای جان ایستادند و این رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

میرعرب ادامه داد: آمریکا همیشه خواسته است در مسائل سیاسی و فرهنگی، اقتصادی و نظامی ایران دست درازی کند؛ این مقصود از همان سال های گذشته در ذهن آن استعمارگران بوده است، همان طور که آن روز ایرانیان محکم ایستادند، امروز نیز با صلابت در مقابل تمام توطئه ها و دسیسه های آنها خواهند ایستاد.

وی اضافه کرد: آن روز که حکومت علیه مردم بود، مردم کوتاه نیامدند؛ در جامعه امروز نیز حکومت ایران برخاسته از انتخاب مردم و دین است؛ مردم ایران امروز بسیار توانمندتر و قدرتمندتر از دیروز هستند.

استاد حوزه خواهران در پایان گفت: اگر مردم دیروز با جان خود و ریختن خونشان بذر انقلاب را بر زمین ایران کاشته اند، بدانیم امروز، با فکر و قلم و پشتکار باید نهال آبیاری شده با خون شهدا را به ثمر برسانیم وان شاءالله انقلاب را به انقلاب سرور و مولایمان حضرت مهدی(عج) پیوند بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha