سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسینی مجد

حوزه / امام جمعه اسدآباد گفت: چهارمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه همزمان با ایام ارتحال امام خمینی(ره) برگزار شد و در آن تعداد هزار بسته غذایی هر یک به ارزش ریالی ۳۰۰ هزار تومان بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اعلام آغاز چهارمین مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه مردم اسدآباد بین نیازمندان این شهرستان، اظهار داشت: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر لزوم امدادرسانی و اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه، مردم اسدآباد نیز همچون مردم سراسر کشور با لبیک به ندای حضرت آقا وارد میدان شدند و تا به حال در چهار مرحله این رزمایش در شهرستان اسدآباد برگزار شده است.

وی افزود: چهارمین مرحله از این رزمایش همزمان با ایام ۱۴ خرداد در سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد و در آن تعداد هزار بسته غذایی هر یک به ارزش ریالی ۳۰۰ هزار تومان در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه مردم نقش اصلی را در کمک رسانی‌ها ایفا کردند، گفت: در جمع‌آوری این کمک‌ها علاوه بر مردم مؤمن اسدآباد که همیشه در صحنه حاضر بوده و هستند، سپاه، بسیج، نماینده مجلس، فرماندار و همچنین نماینده ولی فقیه در استان هر یک تعدادی از این بسته‌ها را متقبل شده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم دستگیری از افراد آسیب دیده از کرونا، بیان کرد: در شهرستان اسدآباد پس از شیوع این ویروس منحوس، با تشکیل ستادی ضمن شناسایی افراد و خانواده‌هایی که پس از شیوع کرونا دچار آسیب شده‌ و یا شغل خود را از دست داده‌اند، از طریق کمک‌های مومنانه به یاری این عزیزان شتافتیم تا به اندازه‌ای مرهمی بر مشکلات آنها باشیم.

حجت الاسلام حسینی مجد در پایان خاطرنشان کرد: این بسته‌ها به همت فرماندهان و اعضا پایگاه‌های مقاومت شهرستان به دست اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا که از قبل شناسایی شده‌اند خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha