جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهید حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم در انتقاد به اظهارات دونالد ترامپ برای مذاکره با ایران قبل از انتخابات، تأکید کرد که ما با قاتل حاج قاسم سلیمانی مذاکره نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محسن پیرهادی، عضو هیئت رئیسه یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی در قالب توئیتی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا مبنی بر امکان مذاکره بهتر پیش از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: دونالد ترامپ گفته است تا انتخابات صبر نکنیم و الان امکان مذاکره بهتری وجود دارد.

وی ادامه داد: اولا غلط می‌کند کسی با قاتل حاج قاسم سلیمانی مذاکره کند، چرا که یادمان نمی‌رود ما با آمریکا پدرکشتگی داریم.

عضو هیئت رئیسه یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آمریکا لا إله إلّا اللّه هم بگوید ما قبول نداریم چه رسد به حالا که دست از فساد و خونریزی برنمی‌دارد.

این واکنش در حالی مطرح شد که رئیس‌جمهور آمریکا پس از آزادی یک افسر آمریکایی در ایران، از تهران تشکر کرد و از مقامات کشورمان خواست برای توافق با واشنگتن تا انتخابات نوامبر منتظر نمانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سعید IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
    0 0
    آفرین بر این صراحت
  • نسترن پورهادی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    باید تکه تکه ش بکند
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    0 0
    اساسا مذاکره ای که معاهده بر پایه آن پاره شود ، غیر از مسخره کردن است ؟ ترامپ فکر می کند دیگران هم مثل او مسخره اند ! فکر کودکانه !