جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
احمدعلی موهبتی

حوزه/ استاندار سیستان و بلوچستان، عملکرد آستان قدس رضوی در حوزه کشاورزی را یک الگو در کشور دانست و اظهار امیدواری کرد با ورود این آستان مقدس به کشاورزی سیستان و یلوچستان برگ زرینی بر تاریخ این استان رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، احمدعلی موهبتی در جلسه امضای تفاهم نامه سه جانبه وزارت جهاد کشاورزی، آستان قدس رضوی و استانداری سیستان و بلوچستان که با حضور تولیت آستان قدس رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: آستان قدس رضوی در حوزه کشاورزی اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده و در تمامی بخش‌های کشاورزی از جمله دامداری و باغداری و از نهال تا کاشت و داشت و برداشت از تولید تا بازاریابی زنجیره‌ای الگو را ایجاد کرده است.

وی حضور آستان قدس رضوی برای فعالیت‌های کشاورزی در منطقه سیستان را بسیار ارزشمند و نقش آفرین ارزیابی کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین به اقدامات اخیر دولت در سامان بخشیدن به فعالیت‌های کشاورزی منطقه سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: دولت طی مدت فعالیت خود در زمینه کشاورزی در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات ارزنده‌ای را با احداث قنات و چاه به انجام رسانده است.

وی با اشاره به بارندگی این منطقه طی سال گذشته، گفت: به برکت بارندگی امسال سطح آبگیری در این منطقه بسیار عالی بوده و بر این اساس با رویش نیزارها، تولید علوفه دامی سیستان در همین منطقه تأمین می‌شود.

موهبتی ابراز امیدواری کرد که با اجرای این تفاهمه نامه همکاری برگ زرین دیگری به افتخارات این منطقه به دست آستان قدس رضوی رقم بخورد و فعالیت‌های ارزنده‌ای در زمینه کشاورزی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha