چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اشکذر

حوزه/ فرماندار اشکذر در نشستی با مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از پیگیری های صورت گرفته در اداره مسکن و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک استان برای حل مشکل واگذاری زمین مدرسه علمیه خواهران فاطمیه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگرشورکی ظهر امروز در سفر به شهرستان اشکذر و بازدید از مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر، در نشستی با فرماندار این شهرستان هم گزارشی از فعالیت های چهار ساله مدرسه علمیه خواهران شهرستان اشکذر را بیان کرد.

وی در این نشست اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 60 نفر از خواهران از مناطق مختلف شهرستان در حوزه علمیه خواهران فاطمیه اشکذر مشغول به تحصیل علوم دینی هستند و خوشبختانه از زمان افتتاح در سال 95 تاکنون حوزه خواهران اشکذر، فعالیت های بسیار خوبی در زمینه فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان داشته است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه خواهران اشکذر آمادگی لازم برای همکاری با فرمانداری شهرستان در امر ارتقاء و ترویج حجاب و عفاف و آسیب شناسی  مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی و استفاده از پژوهش های کاربردی طلاب حوزه خواهران را دارد و  پیشنهاد می شود، از مدیر این حوزه در جلسه شورای فرهنگ عمومی و مراکز آموزش عالی شهرستان نیز دعوت شود.

حجت الاسلام والمسلمین کارگرشورکی، تعامل و همکاری مجموعه شهرستان اشکذر را در رفع مشکلات مدرسه علمیه خواهران این شهرستان خواستار شد و افزود: نداشتن مکان مشخص و محدودیت در فضا  برای برگزاری کلاس های حوزه علمیه خواهران فاطمیه از مهمترین مشکلات این مدرسه علمیه است.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری هیئت امناء و فرماندار شهرستان هرچه سریعتر مشکل کمبود کلاس برای سال تحصیلی جدید مرتفع و همچنین  پروژه حوزه علمیه خواهران اشکذر آغاز و ان شاء الله به زودی به بهره برداری برسد.

در ادامه این جلسه، هادی هادی نسب، فرماندار اشکذر ضمن خوش آمدگویی به مدیر حوزه علمیه خواهران استان و هیئت همراه، جایگاه حوزه خواهران را مهم دانست و گزارشی از پیگیری های صورت گرفته در اداره مسکن و شهرسازی و ثبت اسناد و املاک استان برای حل مشکل واگذاری زمین مدرسه خواهران فاطمیه شهرستان و قطعی شدن موضع تا دوهفته آینده و صدور سند واگذاری را بیان کرد.

وی ضمن اعلام همکاری برای تأمین اعتبار ساخت مدرسه، بر لزوم همکاری خیرین شهرستان و تشویق برای مشارکت آنان تأکید و اظهار امید واری کرد: طرحی جامع و کامل در این زمینه در نظر گرفته شود تا رویدادهای ملی حوزوی را نیز بتواند میزبانی نماید.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha