سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران، مسأله پسماند را یکی از مشکلات مهم استان‌های شمالی عنوان و بر ضرورت حمایت مناسب دولت برای رفع این مشکل تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در بازدید از پروژه زباله سوز مرکز استان، حل مسأله پسماند را یکی از مطالبات جدی مردم ساری عنوان کرد و گفت: همه مسئولان شهری و استانی باید جهت تسریع در اجرای این پروژه مهم تلاش کنند.

وی با تقدیر از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه زباله سوز ساری، افزود: به طور حتم بهره برداری و آغاز به کار این پروژه مهم می‌تواند بسیاری از مشکلات مرکز استان در حوزه پسماند را رفع کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که متأسفانه مسأله پسماند یکی از مشکلات مهم استان‌های شمالی به شمار می‌رود، گفت: باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت رفع این مشکل مهم بهره گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که نگاه به مازندران باید ملی باشد، خاطرنشان کرد: مازندران در طول سال میزبان میلیون‌ها گردشگر و مسافر از مناطق مختلف کشور است و این مسأله ضرورت توجه مسؤولان به این استان را بیشتر می‌کند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه مسأله پسماند در طول سال‌های های اخیر مشکلاتی را برای استان‌های شمالی به ویژه مازندران به وجود آورده است، تصریح کرد: حضور گسترده مسافران در مناطق مختلف استان، بحران پسماند در مازندران را تشدید کرده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که رفع مشکلاتی نظیر پسماند در استان‌های شمالی به ویژه مازندران نیازمند نگاه ملی است، خاطرنشان کرد: تنها با تکیه بر اعتبارات استانی نمی‌توان به ارائه خدمات در سطح ملی اکتفا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که باید از همه ظرفیت‌های ملی و استانی در جهت رفع مشکلات پسماند استان استفاده شود، گفت: متأسفانه، پسماند و زباله چهره نامناسبی از برخی شهرهای استان را به تصویر کشیده است.

وی بر ضرورت وحدت و همبستگی مسؤولان استانی و شهرستانی به منظور رفع مشکل پسماند شهرهای استان تأکید کرد وافزود: دولت نیز باید با حمایت‌های لازم روند بهره برداری از پروژه زباله سوز ساری را تسریع کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha