جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی

حوزه/ فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، تحریم نیروی انتظامی را یک حرکت ظالمانه اما زمینه ساز تجدید وفاق همگان با مجموعه ناجا برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، امیر سرتیپ دوم مهدی معمارباشی، در نشستی با سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدای عرصه نظم و امنیت، گفت: یکی از نیروهای خدوم در عرصه امنیت و همچنین حفظ سلامت عموم شهروندان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون و شرایط بعد از آن، نیروی انتظامی بود که مسئولان و تمام کارکنان آن مجاهدانه کار و تلاش کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش افزود: استکبار جهانی از بدو پیروزی انقلاب، انواع دسیسه‌ها را پی ریزی و دنبال کرد تا این درخت تنومند را متزلزل کند، اما خداوند منان را شاکریم که همه این ترفندهای شوم را ملت عزیزمان پشت سر گذاشتند.

امیر سرتیپ دوم معمارباشی بیان داشت: طی سال‌های گذشته آمریکا دست به تحریم افراد، اشخاص و نهادهای مختلفی زد اما غافل از این بود که همه این افراد جزئی از کشور و میهن عزیزی هستند که هیچگاه در مقابل ظلم سر خم نکردند و اخیرا شاهد بودیم که نیروی انتظامی در این لیست قرار گرفت و چندی قبل نیز مجموعه سپاه مورد همین هجمه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ما نیروهای مسلح به سبب صمیمیت قلبی و خط مشی کلی که از فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی)می گیریم اجازه نمی دهیم این تحریم ظالمانه به فرصتی برای موج سواری دشمن تبدیل شود، چه اینکه اساسا تحریم ناجا باعث تجدید وفاق همگان با مجموعه نیروی انتظامی شد.

امیر سرتیپ دوم معمارباشی ادامه داد: همانطور که در قرآن کریم نیز اشاره شده است، خداوند مکر دشمنان را به خودشان باز می گرداند و به همین سبب اخیرا شاهد هستیم کشور سردمدار استکبار در عرصه کرونا خوب عمل نکرد و یک آتش زیر خاکستر از درون این کشور سر برآورد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش با اشاره به هم‌پوشانی مجموعه های ارتش و نیروی انتظامی در اکثر ماموریت های حوزه نظم و امنیت یادآور شد: هم اکنون نیز ما همچون همیشه و بیش از پیش همکاران شما در مجموعه ارتش خواهیم بود و همچون سایر نیروهای مسلح استان کرمان در کنار شما خواهیم بود تا همانطور که شهید سردار "سلیمانی" نیز گفتند مرگ ما فوز عظیم شهادت در راه اعتلا و پاسداست ارزش های انقلاب اسلامی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha