جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زهرایی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین در جمع طلاب جهادی گفت: تبلیغ به معنای جذب، نفوذ و انتقال پیام دینی است و تا زمانی که جذابیت ایجاد نکرده و در فکر و قلب مردم نفوذ نکنیم نمی‌توان به نفوذ پیام امیدوار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی، ظهر امروز در جمع طلاب جهادی، در سالن تبلیغات اسلامی قزوین، گفت: برای تغییر و تحول در سازمان، در کنار دانش و تخصص به منابع انسانی هوشمند، پاکدست و تلاشگر هم نیاز داریم تا برنامه‌ها به هدف برسد.

وی افزود: طرح طبیب دوران یک طرح موفق است که توانسته به تقویت جایگاه مبلغان دینی و روحانیون کمک کند و امیدواریم بتوانیم با تداوم آن به نتایج مطلوبی برسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین خطاب به طلاب جهادی، تصریح کرد: هر چقدر بتوانید آسیب‌های مناطق را شناسایی و حل کنید به جلب رضایت مردم کمک کرده اید.

حجت الاسلام زهرایی با اشاره به اهمیت تبلیغ امور دینی، اظهار داشت: تبلیغ به معنای جذب، نفوذ و انتقال پیام دینی است و تا زمانی که جذابیت ایجاد نکرده و در فکر و قلب مردم نفوذ نکنیم نمی‌توان به نفوذ پیام امیدوار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه هر کس بیشتر تلاش کند، دشمن بیشتری دارد، بیان کرد: در این مسیر سخت و دشوار حتماً باید ناملایمات را تحمل کرد.

حجت الاسلام زهرایی افزود: آماده شنیدن نقدهای روحانیون و طلاب در خصوص نحوه اجرای طرح‌ها در محلات و شهرستان‌ها هستیم تا در ادامه مسیر با کمترین مشکل بتوانیم کارهای خدمت رسانی به مردم را در کنار تبلیغ دینی بخوبی انجام دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha