جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: از زمانی که ویروس منحوس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، رسانه حوزه به صورت شبانه روزی به فعالیت پرداخت و تاکنون مجموعا ۲۳ هزار تولید مکتوب و غیر مکتوب داشته که در رسانه های حوزه منتشر شد و دو هزار و ۳۰۰ خبر تولیدی خبرگزاری حوزه نیز از دیگر رسانه ها منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری پیش از ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به ارتباط مدیر حوزه های علمیه با رهبران ادیان،‌ علما و شخصیت های دینی در سراسر جهان اظهار داشت: مجموعا ۵۴۰ نامه از سوی آیت الله اعرافی به شخصیت های مختلف در جهان ارسال شده که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حتی در نهادهای بین المللی نظام چنین مکاتبه ای به این گستردگی و منطق وجود نداشته است.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه گفت: بازتاب های بین المللی نامه آیت الله اعرافی به پاپ و دانشگاه الازهر تبدیل به کتابی شد که به محضر رهبر معظم انقلاب ارسال شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری بیان کرد: در همایش دو روزه قدس شریف از ۳۰ شخصیت بین المللی استفاده شد که بخش هایی از آن از شبکه های بین المللی بازتاب داده شد.

مدیر عامل خبرگزاری حوزه بیان داشت: محصولات رسانه ای حوزه، از خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق منتشر می شود، بخش دیگر تولیدی ها هم از سوی خبرگزاری حوزه تولید شد که سایر خبرگزاری ها منتشر کردند.

رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه به فعالیت رسانه حوزه در ایام کرونا پرداخت و  تصریح کرد: از زمانی که ویروس منحوس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، رسانه حوزه به صورت شبانه روزی به فعالیت پرداخت و تاکنون مجموعا ۲۳ هزار تولید مکتوب و غیر مکتوب،‌اعم از خبر، گزارش، یادداشت، مقاله، عکس انیمیشن، کلیپ و... داشته که در رسانه های حوزه منتشر شده  و دو هزار و ۳۰۰ خبر تولیدی  خبرگزاری حوزه از دیگر رسانه ها منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری خاطرنشان کرد: ۸۰۲۰  خبر و گزارش، ۶۳۵۰ عکس خبری و گزارش تصویری ۴۷۰۰ عکس نوشته ۳۹۰۰ فیلم و صوت و ۲۸۰ انیمیشین  و موشن از طریق رسانه حوزه تولید شد.

وی ادامه داد: کار رسانه ای وسیعی در بخش شبهه شناسی آغاز شده است  که بسیار قابل توجه بود؛ حجم کار به قدری بالا بود که بخشی از آن را نتوانستیم پوشش دهیم.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه ابراز کرد: در استان ها فعالیت های رسانه ای دنبال می شود، اما پراکندگی هایی وجود دارد، خواهش من این است که مدیران استانی رابط رسانه ای جهادی را انتخاب کنند تا در رخدادهای خبری از ظرفیت آن ها استفاده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha