سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون ورودی حوزه های علمیه خبر داد و گفت: ثبت نام پذیرش حوزه علمیه تا تاریخ پنجم تیر ماه سال جاری تمدید شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی حوزه های علمیه خبر داد و گفت: ثبت نام پذیرش حوزه علمیه تا پنجم تیرماه سال جاری تمدید شده است، لذا داوطلبان می توانند تا تاریخ اعلام شده جهت ثبت نام به آدرس اینترنتی www.howzeh-qom.ir  مراجعه کنند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، زمان برگزاری آزمون را ۲۰ تیرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: محل برگزاری آزمون متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

وی به شرایط عمومی داوطلبان اشاره کرد و افزود: برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه و نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه از جمله شرایطی است که داوطلبان پیش از ثبت نام باید نسبت به آن توجه داشته باشند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه التزام به تعهدات و قوانین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یکی از شرایط ثبت نام است ادامه داد: حداقل مدرک متقاضیان دوره سفیران هدایت، دیپلم، پیش دانشگاهی و یا دوازدهم دوره دوم متوسطه است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تعداد مدارس علمیه استان را هشت مدرسه اعلام کرد و گفت: از این تعداد شش مدرسه بلند مدت و دو مدرسه کوتاه مدت(سفیران هدایت) در استان دائر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha