پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پذیرش حوزه های علمیه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان گفت: بنای ما در پذیرش بر گزینش بوده و تا امروز ۱۰۰ نفر به طور کامل پذیرش شده اند و پذیرش ۶۰ نفر هم در آینده انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی پیش از ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهارداشت: ما قبل از کرونا گرفتاری سیل را هم داشتیم و گروه های جهادی که تشکیل دادیم، متشکل از طلاب و دانشجویان بود و با تلاش جهادگران طلبه هیچ، میتی روی زمین نماند.

مدیر حوزه علمیه سیستان و بلوچستان گفت: ما برای پزشکان و کادر درمانی که تولدشان بود، جشن تولد گرفتیم، از طرفی برای کسانی که عقد خود را به تعویق انداخته بودند قول خواندن خطبه عقد و هماهنگی با دفترخانه ثبت رسمی ازدواج را دادیم.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی با اشاره به حمایت های انجام شده از طلاب بیان کرد: ۵۱۰ بسته معیشتی در عید فطر کمک شد، به یک تعداد ۲۰۰ نفری نیز کمک کردیم، به طلاب نیازمند نفری ۴۰۰ هزار تومان کمک شد و در چند مرحله از طلاب حمایت هایی شد که بحمدالله طلاب ما در این بخش ها نیاز خاصی ندارند.

وی تاکید کرد: بنای ما در پذیرش بر گزینش بوده و تا به امروز ۱۰۰ نفر به طور کامل پذیرش شده اند و پذیرش ۶۰ نفر هم در آینده انجام خواهد شد، علی رغم وجود کرونا کاهشی در پذیرش وجود نداشته است و چه بسا تعداد آن ها با افزایش هم همراه بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha