پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مولوی رفیق قاسمی

حوزه/ آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمی با صدور پیامی درگذشت مولوی رفیق قاسمی از روحانیون هند و دبیر سابق جماعت اسلامی این کشور را تسلیت گفت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمی با صدور پیامی درگذشت مولوی رفیق قاسمی از روحانیون هند و دبیر سابق جماعت اسلامی این کشور را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

با تاسف و تالم درگذشت جناب مولوی رفیق قاسمی از روحانیون کشور هند و دبیر سابق جماعت اسلامی و از پرچمداران اخوت و همبستگی را به تمام مسلمانان به ویژه مسلمانان کشور هندوستان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

آن فقید سعید زنئگی خود را وقف ترویج تعلیمات اسلامی کرد و خدمات او برای اسلام و مسلمانان هند قابل ستایش است و همواره منادی وحدت در جهان اسلام بد و تلاش های علمی فرهنگی اجتماعی و سیاسی اوب رای اتحاد میان مسلمانان فراموش نشدنی است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه این ضایعه را به عموم مسلمانان به ویژه مدارس علوم دینی، علما و اندیشمندان مسلمان کشور هندوستان تسلیت عرض می نماید و همدی و همراهی او با انقلاب اسلامی و علمیا ایران را می ستاید.

امیدواریم روح بلند آن عالم وارسته با انبیا و اولیاء الهی به ویژه روح مطهر پیامبر مکرم اسلام(ص) محشور و قرین رحمت و رضوان الهی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha