جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بازدید حجت الاسلام احمدی- مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از خبرگزاری «حوزه»

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش آموزش و فضای مجازی از همان روزهای دهم اسفند ورود کردیم که ۱۷۵ گروه آموزشی ایجاد شد، ۹۵ درصد طلاب سطح یک ما در آموزش مجازی حاضر بودند، طلاب دیگر که دسترسی به اینترنت نداشتند، به مدارس فرستاده می شدند تا منابع را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمدی پیش از ظهر امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به فعالیت های جهادی در ایام کرونا اظهار داشت: ۱۰۰ طلبه فعال جهادی در ایام کرونا وجود داشت.

وی افزود: حضور در بیمارستان ها، کمک به بیماران و نیازمندان، سم پاشی معابر، فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی، حفظ قرآن توسط طلاب، سرود خیابانی، تولید ۱۴۰ هزار عدد ماسک و حضور در آرامستان ها از فعالیت های طلاب چهارمحال و بختیاری بود.

مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری گفت: اجاره موقوفات در ایام کرونا بخشیده شد؛ در بخش مواسات طرح هجرت فعالیت خوبی داشته و حدود هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و ۴۰ هزار پرس غذا از طرف نمایندگی ولی فقیه و با مدیریت طلاب توزیع شد؛ همچنین ۵۲ راس دام قربانی گردید.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی یادآور شد: حدود ۱۷۰ میلیون تومان بین طلاب توزیع شد و ۱۵۲ میلیون تومان هم از خیرین سبد کالا برای یک منطقه محروم جمع آوری شد.

وی ادامه داد: در بخش آموزش و فضای مجازی از همان روزهای دهم اسفند ورود کردیم که ۱۷۵ گروه آموزشی ایجاد شد، ۹۵ درصد طلاب سطح یک ما در آموزش مجازی حاضر بودند، طلاب دیگر که دسترسی به اینترنت نداشتند، به مدارس فرستاده می شدند تا منابع را دریافت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در بخش پذیرش، ۱۱ کار شاخص برنامه ریزی شد، طراحی و نصب گسترده بنر تا ارسال پیامک برای دانش آموزان مخاطب پذیرش و ایجاد کانال ها از اقدامات انجام شده برای پذیرش حوزه علمیه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی یادآور شد: تا کنون ۴۰ نفر ثبت نام رسمی و کامل داشته اند و حدود ۲۰ نفر در حال ثبت نام هستند و تصور می کنم نسبت به سال گذشته کاهش چندانی نداشته باشیم، همچنین ۷۰ درصد پذیرش چهارمحال و بختیاری پس از آزمون انجام می شود.

وی ادامه داد: برای بخش موقوفات منابع خوبی شناسایی شده است، اما درباره نهایی کردن آن ها مقداری محدودیت داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    1 0
    از مسوولین حوزه خواهشمندم به داد حوزه های این استان (چهار محال بختیاری) برسند