پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد استوارمیمندی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: در آموزش مجازی هم از پایه یک تا۱۰ آموزش غیر حضوری را از دهم اسفند انجام دادند و ۱۰۰ درصد این مدارس در آموزش مجازی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوارمیمندی، امروز در دومین روز از اجلاسیه مدیران استانی و معاونین و مدیران مدارس علمیه مرکز استانها با اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، که در سالن آیت الله حائری مرکز مدیریت حوزه های علمیه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تشریح فعالیت های حوزه علمیه استان فارس، اظهار داشت: برنامه ریزی برای ایجاد نظم آموزشی یکی از کارهای مهم انجام شده ما است.

وی افزود: تاسیس قرارگاه فضای مجازی یکی از ضرورت های امروز حوزه بوده و قرارگاه مشابهی در حوزه استان فارس تاسیس شد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس تاکید کرد: ۵۰۵ طلبه در ایام کرونا به فعالیت جهادی در استان فارس پرداختند و از ۲۰ فروردین تجهیز اموات در شیراز انجام شد؛ از ۸۰۵ خانواده کرونایی سرکشی شد.

حجت الاسلام المسلمین استوار تصریح کرد: در آموزش مجازی هم از پایه یک تا۱۰ آموزش غیر حضوری را از دهم اسفند انجام دادیم و ۱۰۰ درصد این مدارس در آموزش مجازی حضور یافتند.

وی تاکید کرد: تا کنون ۱۶۰ نفر پذیرش نهایی داشته ایم و امسال صداوسیما، فضای مجازی و بنرهای سطح شهر به صورت اطلاعیه پذیرش ها عمل کردند.

مدیر حوزه علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: ضرورت افزایش کادر استانی و ارتقای سامانه پذیرش استانی و واسپاری استانی سطح سه به مدارس از کارهایی است که باید صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین استوار عنوان کرد: برخی از افراد غیرحوزوی در حال فعالیت هایی هستند که آرامش حوزویان را به هم می ریزند، مثلا فردی اخبار تائید نشده شورای عالی را در توئیتر خود منتشر کرده که لازم است این ها پیگیری شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha