جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
داخل اسرائیل

حوزه/ برنامه این هفته داخل اسرائیل (Israel Inside) در شبکه پرس تی وی به بررسی تأثیر ویروس کرونا بر وضعیت اقتصادی و سیستم مالی و پولی در اسرائیل می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در برنامه «داخل اسرائیل» ضمن مروری بر شیوع گسترده ویروس کرونا در اسرائیل و تاثیر آن بر اقتصاد این رژیم و بیکاری بیش از 27 درصدی اسرائیلی ها، آسیب پذیری بالای اقتصاد رژیم صهیونیستی و شکست آن در برابر ویروس کرونا مورد واکاوی قرار می گیرد.

در ادامه این برنامه اقدامات سران اسرائیل در مقابله با تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا مورد نقد و تبادل نظر قرار گرفته و گفت و گو درخصوص گزارش سازمان Moody’s  در مورد آینده اقتصاد رژیم صهیونیستی و ظهور مشکلاتی همچون کسری بودجه و افزایش بدهی ها و آینده مبهمی که در انتظار این رژیم است، صورت خواهد گرفت.

این برنامه همچنین با نگاهی به تاثیرات فشار اقتصادی بر ساکنان اسرائیل به بررسی اعتراضات ساکنان اسرائیل نسبت به سیاست ها و اقدامات سران رژیم در مقابله با ویروس کرونا، مشکلات اقتصادی و محدودیت های اعمال شده در این زمینه و پیامدهای بسته شدن و تعطیلی کسب و کارهای خُرد و کلان در رژیم صهیونیستی بر آینده این کسب و کارها خواهد پرداخت.

«داخل اسرائیل» به تهیه کنندگی حسین الشیماری چهارشنبه 21 خرداد ساعت 09:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 22:00، پنجشنبه ساعت 16:00، جمعه ساعت 20:00، دوشنبه ساعت 19:20 و سه شنبه ساعت 22:00 پخش خواهد شد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha