پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید صادق الحسینی عضو ارشد سازمان بدر

حوزه/ حجت الاسلام سید صادق الحسینی عضو ارشد حشد الشعبی از هلاکت یکی از سرکرده های برجسته گروهک تروریستی داعش در بمباران جنگنده های ارتش در مرز های استان دیالی و صلاح الدین خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید صادق الحسینی عضو ارشد حشد الشعبی از هلاکت یکی از سرکرده های برجسته گروهک تروریستی داعش در بمباران جنگنده های ارتش عراق در مرزهای استان دیالی و صلاح الدین خبر داد.

وی افزود: سازمان اطلاعات حشد الشعبی با هماهنگی جنگنده های ارتش موفق شد یکی از سرکرده های ارشد گروهک تروریستی داعش را در منطقه " المطیبیجه" در مرز های استان دیالی و صلاح الدین عراق به هنگام رانندگی هدف قرار دهد که بر اساس اطلاعات اولیه منجر به هلاکت وی شده است.

الحسینی تصریح کرد: هماهنگی امنیتی طی هفته های گذشته و در رصد و پیگیری میدانی نتایجی مهمی را در نابودی سرکرده های داعشی در منطقه " المطیبیجه" و غیر آن محقق کرده است.

منطقه "المطیبیجه" یکی از مناطقی است که به خاطر فعالیت های گروهک های تروریستی داعش از استقرار امنیتی برخوردار نیست و این منطقه از توابع استان صلاح الدین و در مرز های نزدیک به استان دیالی قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha