جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهجت پور

حوزه/ دکتر رمضان عبدالله مبارزی صادق بودند که دسیسه‌ها و خدعه‌های شیاطین مستکبر؛ بویژه دشمن صهیونیستی هیچگاه خللی در اراده و عزم ایشان ایجاد نکرد و تا پایان عمر با برکتشان بر موضع راستین خود در حمایت از آرمان‌های اسلامی پافشاری نمودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور درپی درگذشت رمضان عبدالله دبیرکل سابق جنبش جهاداسلامی فلسطین به شرح زیر است:

 بی تردید درگذشت دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، مرحوم آقای دکتر رمضان عبدالله ثلمه ای برای جریان مقاومت به خصوص جبهه مقاومت فلسطین خواهد بود.

دکتر رمضان عبدالله مبارزی صادق بودند که دسیسه‌ها و خدعه‌های شیاطین مستکبر؛ بویژه دشمن صهیونیستی هیچگاه خللی در اراده و عزم ایشان ایجاد نکرد و تا پایان عمر با برکتشان بر موضع راستین خود در حمایت از آرمان‌های اسلامی پافشاری نمودند.
اینجانب فقدان این شخصیت ارزشمند و انقلابی را به ملت شریف فلسطین و مجاهدان آزادی‌خواه؛ بویژه همراهان و خانواده آن رزمنده مقاوم تسلیت عرض می‌نمایم.

 امید است با تلاش‌های یاران آن فقید سعید و با استعانت از درگاه باری تعالی، شاهد تداوم و تقویت راه باشکوهی که آن مرحوم در آن گام برداشتند، باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha