چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق خواستار گنجایش فاجعه کشتار اسپایکر در برنامه درسی مدارس شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق خواستار گنجایش فاجعه کشتار اسپایکر در برنامه درسی مدارس شد.

وی به مناسبت ششمین سالگرد فاجعه کشتار اسپایکر توسط گروهک تروریستی داعش در صفحه توئیتر خود نوشت: کشتار وحشتناک اسپایکر، زخم خونینی است که وحشیانه و فاجعه بار بودن آن در وجدان های زنده باقی می ماند.

حکیم تصریح کرد: شاید تعامل منصفانه و عادلانه با خانواده های شهدا، گنجایش یاد آنان در برنامه درسی و بازیابی پیکر بسیاری از شهدایی که تا امروز تفحص نشدند در کاهش آثار روحی و مادی این فاجعه تأثیر داشته باشد.

شایان ذکر است که گروهک های تروریستی داعش در سال ۲۰۱۴ بعد از تسلط بر شهر تکریت، ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ سرباز ارتش عراق را هدف گلوله قرار داده و برخی از آن را زنده به گور کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بهار IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    بله این جنایت بزرگ به دست حیوانان باید در کتابهای درسی نوشته شود تا فراموش نشود، تا بچه ها یاد بگیرند که در مقابل ظلم نباید سکوت کرد. مادران و پدران عزیز تسلیت بر شما که فرزندان جوان شما را که با هزاران آرزو راهی دانشگاه کرده بودید، اینطور فجیعانه کشتند و دجله را با خون آنان سرخ کردند. لعنت به حرامزادگان. لعنت به پرورندگان داعش. لعنت به همه ظالمان جهان. خدایا منجی مردم را برسان که صبر از دیدن ظلم لبریز شده. خدایا چطور میشه در امتحانات سخت و ذبح فرزند ایمان رو حفظ کرد و زنده موند؟ آیا پدران و مادران آن جوانان از این همه غم زنده ماندند؟؟!!!