شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری گفت: اعتراض و مطالبات مردمی، مطالباتی به‌حق است و مسئولین امر نیز بر اساس وظیفه خود، پاسخی مناسب و به هنگام به این مطالبه مردمی دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در حاشیه بهره‌برداری از فاز اول طرح آب‌رسانی به روستاهای غیزانیه در گفتگو با خبرنگاران گفت: با کلنگ زنی بخش دوم پروژه، فاز دوم طرح آب‌رسانی به مردم غیزانیه به حمدالله آغاز شد.

وی افزود: امیدواریم با همت، سرعت و تلاشی که دست‌اندرکاران برای اجرای فاز اول داشتند، نسبت به تحقق وعده خود برای اجرای فاز دوم نیز عمل کنند، تا به‌زودی شاهد آب‌رسانی به تمامی روستاهای غیزانیه باشیم.

مسئول مدرسه علمیه الغدیر اهواز، همچنین به تصور غلطی درباره مسأله آب غیزانیه اشاره کرد و گفت: برخی گمان می‌کنند آب‌رسانی به این روستاها، برای اولین بار پس از گذشت ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی صورت گرفته است که باید دانست این تصور غلط است.

 وی در ادامه گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی در غیزانیه، سیستم و شبکه آب‌رسانی فعال شده بود لکن آن شبکه ابتدایی بوده و پس از کارکرد چندساله، دچار فرسودگی شده و روستاهای غیزانیه دچار مشکل شده‌اند.

 وی افزود: بحمدالله در حال حاضر، کاری ماندگار و درازمدت در حال انجام است که امید است مشکل آب غیزانیه را برای بلندمدت حل نماید و روستاهای این منطقه تا سال‌های سال از نعمت آب شرب بهره‌مند باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: اعتراضات و مطالبات مردمی، مطالباتی به‌حق است و مسئولین امر نیز بر اساس وظیفه خود، پاسخی مناسب و به هنگام به این مطالبه‌ی مردمی دادند.

وی تأکید کرد: البته این مهم، یکی از اصول فرهنگ انقلاب اسلامی ماست که مردم حق مطالبه دارند و مسئولین باید پاسخگو باشند و الحمدلله در این مسأله، هم مردم و هم مسئولین به‌خوبی به وظیفه خودشان عمل کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری در پایان به تلاش همه‌جانبه برای حل مسأله آب غیزانیه اشاره‌کرده و گفت: بنده چندین نوبت به اجرای این طرح سرکشی کرده و شاهد تلاش و فعالیت نیروهای دست‌اندرکار طرح آب‌رسانی به روستاهای غیزانیه بوده‌ام؛ لذا لازم می‌دانم از همه مسئولین از جمله استاندار محترم، ستاد اجرایی امام و بنیاد مستضعفین، فرماندار اهواز، دستگاه آبفای شهرستان و استان، بخشداری و همه کسانی که دست‌اندرکار هستند تشکر کنم.

وی همچنین از حضور گروه‌های جهادی و بسیجی تقدیر نموده و تأکید کرد: تلاش گروه‌های جهادی طلاب و بسیجیان و همه عزیزانی که از درون و بیرون استان به یاری مردم آمدند و در راستای حل این معضل تلاش نمودند قابل ستایش است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha