جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ نشست خبری مرکز تخصصی مهدویت

حوزه/ با توجه به شرایط کرونا، ثبت نام رشته تخصصی مهدویت در سطح ۳ پس از پایان مهلت ثبت نام در ۲۵ خرداد ۹۹ به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید شده است و علاقه مندان طلبه با مراجعه به پنل شخصی خود در سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به آدرس www.howzeh-qom.ir می توانند ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی مصلحی معاون آموزش مرکز تخصصی مهدویت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم که در سالن جلسات این مرکز در قم برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط کرونا، ثبت نام رشته تخصصی مهدویت در سطح ۳ پس از پایان مهلت ثبت نام در ۲۵ خرداد ۹۹ به مدت ۱۰ روز دیگر تمدید شده است و علاقه مندان با مراجعه به پنل شخصی خود در سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به آدرس www.howzeh-qom.ir می توانند ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان سطح ۲ تخصصی کلام و دوره های کوتاه مدت و تربیت مربی معارف مهدویت در اولویت پذیرش هستند، اظهار داشت: پذیرفته شدگان می توانند از مزایا تحصیل در مرکز تخصصی مهدویت از جمله اعطای مدرک تخصصی سطح ۳، اولویت در ثبت نام سطح ۴، معرفی به مراکز علمی، اعزام به همایش های مهدوی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی تدریس در آموزش های کوتاه مدت و ... استفاده کنند.

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه مصاحبه علمی ثبت نام کنندگان از ۱۷ تیر آغاز می شود، گفت: قرآن و تفسیر پایه ۷،۸،۹، فقه و اصول در حد پایه نهم، تاریخ در حد سیره پیشوایان، تلخیص الهیات، بدایه المعارف آیت الله خرازی، دادگستر جهان آیت الله امینی، نگین آفرینش از مواد مصاحبه علمی هستند.

معاون آموزش مرکز تخصصی مهدویت با بیان اینکه ثبت نام در رشته تخصصی مهدویت بدون آزمون کتبی و از طریق مصاحبه انجام خواهد شد، عنوان کرد: اتمام سطح ۲ حوزه علمیه، حداکثر ۳۸ سال سن، کسب امتیاز لازم در محاسبه نمرات سطوح قبلی از شرایط پذیرش در این رشته است.

وی گفت: مرکز تخصصی مهدویت به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت، تربیت و پرورش نیروهای توانمند و متخصص در رشته تخصصی مهدویت، از بین طلاب واجد شرایط برای سطح ۳ در حوزه علمیه قم و خوزستان پذیرش می نماید.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی مرکز واقع در خیبان شهدا( صفاییه) کوچه آمار مرکز تخصصی مهدویت مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha