پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان در بازدید از مدارس علمیه بروجرد گفت: اساتید مدارس علمیه با سعه صدر و سخت کوشی تمام تلاش خود را برای تربیت طلاب مهذب و عالم بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان امروز در بازدید از مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد با بیان اینکه حوزه های علمیه باید با تربیت مبلغان کارآمد و مستعد، در راستای ترویج مفاهیم قرآنی و اخلاقی در جامعه رسالت خود را انجام دهند، گفت: اساتید مدارس علمیه با سعه صدر و سخت کوشی تمام تلاش خود را برای تربیت طلاب مهذب و عالم بکار گیرند .

وی با اشاره به اینکه اساتید شاخصه های تهذیبی، علمی و پژوهشی را با تمام توان در بین طلاب نهادینه و فرهنگ سازی کنند، ادامه داد: برای تحقق این مهم  اساتید باید سطح تهذیبی، علمی و پژوهشی خود را ارتقا دهند.

در ادامه حجت الاسلام محمد معظمی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بروجرد گزارشی از فعالیت های تهذیبی، علمی و پژوهشی این مدرسه در طول سال تحصیلی را ارائه داد.

در جریان این بازدید، اساتید در خصوص  تحول در نظام آموزشی حوزه، راهکارهای مؤثر جذب جوانان مؤمن، مهذب و مستعد به حوزه، ارتقاء زیرساخت های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی و همچنین تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف مدارس علمیه استان لرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی همچنین به همراه معاونان حوزه علمیه استان لرستان، از مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد نیز بازدید و در نشستی با مدیر و اساتید مدرسه بر تربیت مبلغان کارآمد و بکارگیری راهکارهای مؤثر برای جذب و پذیرش جوانان انقلابی در حوزه تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha